REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI „ Bucurie in farfurie - editie speciala de Florii”
Articolul 1. Organizatorul si Regulamentul Oficial al Campaniei
- Campania „Bucurie in farfurie - editie speciala de Florii” (denumita in cele ce urmeaza „Promotia” sau „Campania”) este organizata si desfasurata de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL, cu sediul in Mun. Bucuresti, Sector 1, Str. Intrarea Tudor Stefan nr. 57, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/5236/2009, avand CUI 25472246 (denumita in continuare „Organizatorul”).
- Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament oficial Oficial al Campaniei (denumit in continuare „Regulament oficial"), potrivit celor mentionate mai jos.
- Regulamentul este facut public conform legislatiei aplicabile din Romania, fiind disponibil in mod gratuit prin accesarea www.zurli.ro, dar si pe pagina oficiala de socializare Facebook @Zurli. De asemenea, Regulamentul este disponibil oricarei persoane care transmite o solicitare in acest sens pe adresa de e-mail contact@zurli.ro sau in urma formularii unei solicitari in scris, transmisa la adresa postala sus-precizata, apartinand Organizatorului.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa publicarea in prealabil a actului aditional modificator al prezentului Regulament. Actul aditional modificator al prezentului Regulament oficial va fi publicat la nivelul link-urilor sus precizate, urmand a fi disponibil in mod gratuit oricarei persoane conform procedurilor prevazute la
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda, inceta si/ sau intrerupe desfasurarea Campaniei, cu conditia instiintarii participantilor in prealabil cu privire la orice modificare privind desfasurarea sa pe Site-urile Organizatorului, dar si prin transmiterea documentelor modificatoare la solicitarea expresa a participantilor, daca este cazul.
Articolul 2. Aria de desfasurare a Campaniei
- Campania este organizata si se desfasoara la nivel national, intermediul paginii de Instagram @sorinamincu, incepand cu data 28.03.2025 – pana la data de 01.04.2025.
Pentru obtinerea de informatii suplimentare, participantii pot transmite o solicitare in acest sens la adresa de e-mail: contact@zurli.ro. sau la sediul Organizatorului pe intreaga durata a Promotiei, potrivit celor mentionate in Articolul 3 de mai jos. Organizatorul va trimite in acest caz un raspuns in scris pe adresa de e-mail furnizata sau la domiciliul participantului (daca acesta isi manifesta in scris dorinta de a primi raspunsul la adresa de domiciliu) in termen de maximum 15 zile lucratoare de la data primirii cererii de informatii.
Articolul 3. Durata Campaniei
- Campania se desfasoara in perioada 28.03.2025, ora 20:00-01.04.2025, ora 09:00.
- Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament oficial urmand a se completa cu detaliile fiecarei anexe.
Articolul 4. Dreptul de participare si mecanismul Campaniei
- Promotia este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice (cu domiciuliul/rezidenta in Romania, cu capacitate de exercitiu deplina, avand varsta de 18 ani impliniti la data inscrierii in Campanie), care indeplinesc conditiile de participare de mai jos.
- Oricine indeplineste conditiile de la 4.1. si inscrie un raspuns valid pe pagina de Instagram @sorinamincu in postarea de concurs, la sectiunea comentarii incepand cu data de 28.03.2025, ora 20:00, se va inscrie automat la concurs pentru a putea primi cadou bilete la spectacolul “Bucurie in farfurie”-editia speciala de Florii, pentru castigator si pentru toti membrii familiei de gradul I. Valoarea premiului este cuprinsa intre 150-250 de lei, in funtie de numarul membrilor de familie ai castigatorului.
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectueaza cu incalcarea prezentului Regulament oficial.
- Orice incercare de fraudare se soldeaza cu neacordarea premiului.
- Nu se permite acordarea contravalorii in bani a Produselor cadou oferite in cadrul Campaniei, inlocuirea acestora sau schimbarea parametrilor acestora. In cazul refuzului unui Participant de a beneficia de Produsul cadou, asa cum este acesta descris in Regulamentul oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a acestuia.
- Desemnarea castigatorului se va efectua in data de 01.04.2025 de către juriul Zurli, format din Mirela Retegan – General Manager și Ana Brezeanu – Director executiv. Juriul va desemna 1 (un) câștigător dintre participanții care înscriu un răspuns valid in sectiunea comentarii, la postarea de concurs de pe pagina de Instagram @sorinamincu. Evaluarea raspunsurilor de catre juriu se va face in functie de impactul emotional/originalitatea/creativitatea raspunsurilor sau pozelor incarcate in sectiunea comentarii.
- Numele castigatorului va fi facut public de catre Organizator la nivelul paginii de Instagram @sorinamincu, pe pagina web www.zurli.ro si pe paginile de socializare: www.facebook.com/zurliofficial si https://www.instagram.com/zurli.official/.
- Dupa validarea castigatorului, Organizatorul va transmite un e-mail de confirmare participantului. In continutul e-mailului i se va transmite si informatii privind premiul castigat, modalitati de a intra in posesia acestuia, precum si termenul de acceptare sau de refuz al acestuia.
- Premiul se va preda castigatorului in termen de 30 zile calendaristicede la data extragerii castigatorului.
- Premiul este acordat nominal si va putea fi ridicat de la sediul Organizatorului sau va fi transmis prin servicii de curierat la adresa de livrare indicata de catre Castigator. In cazul in care premiulnu poate fi predat/ridicat, Organizatorul de comun acord cu Castigatorul vor stabili termenii si conditiile pentru intrarea in posesia premiului.
- Orice reclamatie cu privire la eventuale probleme ivite dupa receptionarea premiului, respectiv premiu neconform din punct de vedere calitativ si/ sau cantitativ se va face in maximum 2 zile lucratoare de la data receptionarii premiului de catre Participant. Reclamatiile facute dupa expirarea termenului de 2 zile de la receptionare nu se vor lua in considerare.
- In cazul in care participantul extras nu poate fi declarat castigator pentru neindeplinirea conditiilor cumulative precizate in Regulament, se va continua procesul de extragere, pana cand primul participant va fi validat drept castigator.
- Prin desemnare se va valida un (1) singur castigator si 2 rezerve. Daca prima persoana desemnata castigatoare nu poate fi contactata in termen de 48 de ore de la data extragerii, atunci se desemneaza castigator rezerva. Daca dupa contactarea tuturor posibililor castigatori nu se poate contacta nicio persoana desemnata castigatoare, premiul ramane neatribuit, respectiv ramane in proprietatea Organizatorului sau al partenerilor Zurli
Articolul 5. Protectia datelor personale
- Prin participarea la Campanie, Participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal (nume si prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de corespondenta postala, vocea, daca este cazul).
- Datele cu caracter personal ale Participantilor in Campanie vor fi prelucrate de catre Organizator in vederea organizarii si desfasurarii Campaniei, inregistrarii si validarii participarii la Campanie, acordarii produselor Cadou, rezolvarii oricaror reclamatii, sesizari sau plangeri cu privire la aceasta Campanie, transmiterea de informatii aditionale referitoare la Campanie, la solicitarea Participantului.
- Datele cu caracter personal ale Participantilor, conform celor mai sus detaliate, sunt prelucrate in temeiul consimtamantului acestora, ca persoane vizate (art. 6, alin. 1), lit. a) din Regulamentul General privind Protectia Datelor cu Caracter Personal).
- Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi stocate pe durata Campanei, respectiv potrivit dispozitiilor legale in materie financiar-fiscala.
- Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor putea fi dezvaluite autoritatilor si institutiilor publice, la solicitarea acestora, sau altor parteneri contractuali (de exemplu avocati, consilieri juridici etc.), in cazul in care Operatorul trebuie sa respecte anumite obligatii legale. Datele cu caracter personal ar putea fi dezvaluite, in masura in care este necesar, si urmatoarelor categorii de destinatari: imputernicitilor, consultantilor, furnizorilor de servicii IT, autoritatilor publice si altor entitati a caror activitate presupune prelucrarea acestor date. In aceste cazuri, Operatorul se asigura ca acestia sunt supusi obligatiilor de confidentialitate si de protectie a datelor cu caracter personal.
- Organizatorul respecta, in privinta prelucrarilor de date ocazionate de prezenta Campanie, toate prevederile legale nationale si europene din materia prelucrarii datelor cu caracter personal.
Articolul 6. Raspunderea
- Prin participarea la Campanie, toti Participantii sunt de acord si se obliga sa respecte si sa se conformeze prevederilor, respectiv termenilor si conditiilor prezentului Regulament oficial, precum si tuturor cerintelor si deciziilor luate de Organizator si colaboratorii acestuia in toate aspectele legate de implementarea Promotiei.
- Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii efective a produselor cadou.
- Prin participarea la Campanie, Participantul declara pe propria raspundere ca a luat cunostinta de prezentul Regulament oficial si este de acord cu urmatoarele:
- Participantul este singurul raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
- Participantul este constient de conditiile normale de utilizare a produselor cadou ce vor fi acordate de Organizator si poate face uz de acestea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur.
- Organizatorul prezentei Promotii:
- nu este raspunzator pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea produselor cadou dupa momentul preluarii lor de catre personalul societatii ce presteaza servicii de curierat;
- este exonerat de catre Participanti, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre Participanti in legatura cu produsele cadou, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand dar fara a se limita la vatamari corporale si/ sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
- nu este raspunzator de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre Participanti unor terti in legatura cu produsele cadou, indiferent de natura acestor prejudicii.
Articolul 7. Forta Majora si Cazul Fortuit
- Pentru scopul acestui Regulament oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament oficial.
- Cazul fortuit este definit ca fiind un eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de catre cel care ar fi fost chemat sa raspunda daca evenimentul nu s-ar fi produs.
- Daca o situatie de forta majora sau un caz fortuit impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca vor invoca forta majora sau cazul fortuit, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora sau al cazului fortuit.
- In intelesul prezentului Regulament oficial constituie cazuri de forta majora sau caz fortuit urmatoarele evenimente:
- tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin orice mijloace;
- orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
- eventuale situatii politice, sociale sau climatice care fac imposibila sau periculoasa deplasarea curierului (inclusiv dar fara a se limita la lovituri de stat, stare de razboi, revolte, cutremure, inundatii, greve ale liniilor aeriene etc).
- Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativa, fiind utilizata numai in scop exemplificativ.
Articolul 8. Litigii
- Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente potrivit legii.
- Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniei.
Articolul 9. Taxe si impozite
- Compania de evenimente Zurli SRL se obliga sa calculeze si sa vireze, daca va fi cazul, impozitul datorat pentru veniturile aferente premiilor obtinute de catre Participanti, in conformitate cu reglementarile Codului Fiscal in vigoare, orice alte obligatii de natura fiscala sau de alta natura in legatura cu aceste venituri fiind in sarcina exclusiva a castigatorilor.
Articolul 10. Incetarea campaniei
- Prezenta Campanie poate inceta, chiar inainte de data de 01.04.2025, in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie caz de forta majora sau caz fortuit sau in cazul schimbarii cadrului legislativ, astfel incat organizarea si desfasurarea Campaniei sa presupuna marirea bugetului alocat acestui proiect.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL