Regulament concurs - "Te rog, Moș Crăciun"
Articolul 1. Organizatorul si Regulamentul Oficial al Campaniei
1.1 Campania „Te rog, Moș Crăciun” (denumita in cele ce urmeaza „Promotia” sau „Campania”) este organizata si desfasurata de COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL, cu sediul in Mun. Bucuresti, Sector 1, Str. Intrarea Tudor Stefan nr. 57, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/5236/2009, avand CUI 25472246 (denumita in continuare „Organizatorul”).
1.2 Participantii la Campanie sunt obligati să respecte termenii și condițiile prezentului Regulament Oficial al Campaniei (denumit în continuare „Regulament oficial"), potrivit celor menționate mai jos.
1.3 Regulamentul este făcut public conform legislației aplicabile din România, fiind disponibil în mod gratuit prin accesarea www.zurli.ro. De asemenea, Regulamentul este disponibil oricărei persoane care transmite o solicitare în acest sens pe adresa de e-mail contact@zurli.ro sau în urma formulării unei solicitări în scris, transmisă la adresa poștala sus-precizată, aparținând Organizatorului.
1.4 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după publicarea în prealabil a actului adițional modificator al prezentului Regulament. Actul adițional modificator al prezentului Regulament oficial va fi publicat la nivelul link-urilor sus precizate, urmând a fi disponibil în mod gratuit oricărei persoane conform procedurilor prevazute la Art. 1.3. de mai sus.
1.5 Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda, înceta și/ sau întrerupe desfășurarea Campaniei, cu condiția înștiințării participanților în prealabil cu privire la orice modificare privind desfășurarea sa pe Site-urile Organizatorului, dar și prin transmiterea documentelor modificatoare la solicitarea expresă a participanților, dacă este cazul.
Articolul 2. Aria de desfășurare a Campaniei
2.1 Campania este organizată și se desfășoară prin intermediul paginilor de Facebook Magazinul Zurli și Instagramul Magazinul Zurli, începând cu data 17.12.2024 – până la 20.12.2024
Pentru obținerea de informații suplimentare, participanții pot transmite o solicitare în acest sens la adresa de e-mail: contact@zurli.ro. sau la sediul Organizatorului pe întreaga durată a Promoției, potrivit celor menționate în Articolul 3 de mai jos. Organizatorul va trimite în acest caz un răspuns în scris pe adresa de e-mail furnizată sau la domiciliul participantului (dacă acesta își manifestă în scris dorința de a primi răspunsul la adresa de domiciliu) în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la data primirii cererii de informații.
Articolul 3. Durata Campaniei
3.1 Campania se desfășoară astfel:
Concursul are loc pe platformele Facebook și Instagram existând posibilitatea de înscriere pe ambele platforme, cu mențiunea că vor fi desemnați doi câștigători distincți.
Pentru a participa pe Facebook, clienții trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să completeze propoziția ”Te rog, Moș Crăciun să…” în comentarii la postarea de concurs.
Să urmărească pagina de Facebook Magazinul Zurli;
Să distribuie postarea de concurs în feed.
Pentru a participa pe pagina de Instagram clienții trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să completeze propoziția ”Te rog, Moș Crăciun să…” în comentarii la postarea de concurs.
Să urmărească pagina de Instagram a Magazinului Zurli;
Să distribuie postarea de concurs în story.
Oricine îndeplinește aceste condiții, începând cu data de 9 decembrie se va înscrie automat la extragerea pentru a putea primi cadou 1x cartea „Te rog, Moș Crăciun”, 1x păturica, 1x perna Gașca Zurli.
3.2 Campania se va desfășura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament oficial urmând a se completa cu detaliile fiecărei anexe.
Articolul 4. Dreptul de participare și mecanismul Campaniei
4.1 Promoția este deschisă participării tuturor persoanelor fizice care răspund la postarea concursului de pe pagina Magazinului Zurli, respectând condițiile stabilite în regulament.
4.2 Organizatorul își rezervă dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectuează cu încălcarea prezentului Regulament oficial.
4.3 Orice încercare de fraudare se soldează cu neacordarea Produsului cadou.
4.4 Nu se permite acordarea contravalorii în bani a Produselor cadou oferite în cadrul Campaniei, înlocuirea acestora sau schimbarea parametrilor acestora. În cazul refuzului unui Participant de a beneficia de Produsul cadou, așa cum este acesta descris în Regulamentul oficial, acesta va pierde dreptul de atribuire a acestuia.
4.5 Extragerea se va efectua în data de 20.12.2024 de către juriul Zurli. Juriul este format din Mirela Retegan – General Manager și Ana Brezeanu – Director executiv. Juriul va desemna doi (2) câștigători dintre participanții care înscriu un răspuns valid la comentarii, la postarea de concurs de pe pagina de facebook Magazinul Zurli, respectiv pagina de Instagram Magazinul Zurli. Cele mai originale/amuzante/emoționante răspunsuri/ poze, for fi premiate de juriu.
Articolul 5. Protectia datelor personale
5.1 Prin participarea la Campanie, Participantul este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal (nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa de corespondență poștală, vocea, dacă este cazul).
5.2 Datele cu caracter personal ale Participanților în Campanie vor fi prelucrate de către Organizator în vederea organizării și desfășurării Campaniei, înregistrării și validării participării la Campanie, acordării produselor Cadou, rezolvării oricăror reclamații, sesizări sau plângeri cu privire la această Campanie, transmiterea de informații adiționale referitoare la Campanie, la solicitarea Participantului.
5.3 Datele cu caracter personal ale Participanților, conform celor mai sus detaliate, sunt prelucrate în temeiul consimtământului acestora, ca persoane vizate (art. 6, alin. 1), lit. a) din Regulamentul General privind Protectia Datelor cu Caracter Personal).
5.4 Datele cu caracter personal ale Participanților vor fi stocate pe durata Campanei, respectiv potrivit dispozițiilor legale în materie financiar-fiscală.
5.5 Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator vor putea fi dezvăluite autorităților și instituțiilor publice, la solicitarea acestora, sau altor parteneri contractuali (de exemplu avocați, consilieri juridici etc.), în cazul în care Operatorul trebuie să respecte anumite obligații legale. Datele cu caracter personal ar putea fi dezvăluite, în măsura în care este necesar, și următoarelor categorii de destinatari: împuterniciților, consultanților, furnizorilor de servicii IT, autorităților publice și altor entităti a caror activitate presupune prelucrarea acestor date. În aceste cazuri, Operatorul se asigură ca aceștia sunt supuși obligațiilor de confidențialitate și de protecție a datelor cu caracter personal.
5.6 Organizatorul respectă, în privința prelucrărilor de date ocazionate de prezenta Campanie, toate prevederile legale naționale și europene din materia prelucrării datelor cu caracter personal.
Articolul 6. Răspunderea
6.1 Prin participarea la Campanie, toți Participanții sunt de acord și se obligă să respecte și să se conformeze prevederilor, respectiv termenilor și condițiilor prezentului Regulament oficial, precum și tuturor cerințelor și deciziilor luate de Organizator și colaboratorii acestuia în toate aspectele legate de implementarea Promoției.
6.2 Organizatorul nu are nicio obligație de a întreține corespondența cu solicitanții unor revendicări ce apar ulterior acordării efective a produselor cadou.
6.3 Prin participarea la Campanie, Participantul declară pe propria răspundere că a luat cunoștința de prezentul Regulament oficial și este de acord cu următoarele:
- Participantul este singurul răspunzător pentru orice declarație neconformă cu realitatea;
- Participantul este conștient de condițiile normale de utilizare a produselor cadou ce vor fi acordate de Organizator și poate face uz de acestea fără a constitui o amenințare la adresa sănătății și integrității sale corporale, și/sau a celor din jur.
6.4 Organizatorul prezentei Promoții:
- nu este răspunzător pentru deteriorarea, dispariția sau sustragerea produselor cadou dupa momentul preluării lor de către personalul societății ce presteaza servicii de curierat;
- este exonerat de către Participanți, acordul de voință al acestora fiind dat prin simpla participare la Campanie, de orice răspundere pentru toate prejudiciile suferite de către Participanți în legătura cu produsele cadou, ulterior momentului preluării acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzând dar fără a se limita la vătămări corporale și/ sau vătămări ale sănătății, respectiv vătămări sau daune aduse patrimoniilor;
- nu este răspunzător de eventualele prejudicii sau daune cauzate de către Participanți unor terți în legătură cu produsele cadou, indiferent de natura acestor prejudicii.
Articolul 7. Forța Majoră și Cazul Fortuit
7.1 Pentru scopul acestui Regulament oficial, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, a carui apariție îl pune pe acesta din urma în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin prezentul Regulament oficial.
7.2 Cazul fortuit este definit ca fiind un eveniment care nu poate fi prevazut și nici împiedicat de către cel care ar fi fost chemat să răspundă dacă evenimentul nu s-ar fi produs.
7.3 Dacă o situație de forță majoră sau un caz fortuit împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor pentru perioada în care aceasta îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată. Dacă vor invoca forța majoră sau cazul fortuit, Organizatorul este obligat să comunice participanților la Campanie existența acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră sau al cazului fortuit.
7.4 În înțelesul prezentului Regulament oficial constituie cazuri de forță majoră sau caz fortuit următoarele evenimente:
- tentative de fraudă a mecanismului Campaniei prin orice mijloace;
- orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului și care poate interzice sau modifică termenii acestuia;
- eventuale situații politice, sociale sau climatice care fac imposibilă sau periculoasă deplasarea curierului (inclusiv dar fară a se limita la lovituri de stat, stare de război, revolte, cutremure, inundații, greve ale liniilor aeriene etc).
7.5 Enumerarea din articolul de mai sus nu este limitativă, fiind utilizată numai în scop exemplificativ.
Articolul 8. Litigii
8.1 Eventualele litigii apărute între Organizator și participanții la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romne competente potrivit legii.
8.2 Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniei.
COMPANIA DE EVENIMENTE ZURLI SRL