Noutăți

Mirela Retegan și Fundația Zurli au încalțat și anul acesta 10.000 de copii care, în plină iarnă, nu aveau ce pune în picioare.

10.000 de oameni au donat ghetuțe noi în campania Încalță un copil, de toamnă”, iar 10.000 de copii aflați în nevoie au picioarele calde iarna asta.

Este al treilea an în care fondatoarea Zurli, prin fundația pe care aceasta o conduce, reușește să mobilizeze mii de oameni din țară și din diaspora. Anul acesta, campania inițiată de Mirela Retegan și organizată de Fundația Zurli s-a desfășurat în 9 țări din Europa. Austria, Belgia, Franța, Spania, Danemarca, Portugalia, Germania, Republica Moldova și România sunt țările în care românii au strâns ghetuțe noi pentru copiii desculți ai României. Românii stabiliți de ani de zile peste hotare nu s-au dat în lături și au decis, la îndemnul organizatorilor, să strângă ghete în orașele în care locuiesc, pentru copiii români care trec iarna în papuci de cauciuc, cu picioarele înghețate.

Peste 40 de parteneri a numărat campania de anul acesta, peste 50 de puncte de colectare a ghetuțelor și 10.000 de copii care au ghetuțe noi.

Mirela Retegan și Gașca Zurli au mers personal cu ghetuțe în mai multe sate din Rm. Vâlcea, Călărași, Cluj-Napoca, iar partenerii din țară ai campaniei au împărțit ghete în județele în care s-au strâns pachete pentru copii.

O desfășurare de forțe incredibilă care aduce împreună oameni din toate colțurile Europei, pentru un scop comun: să facă Roata Binelui să se învârtă.

Cu mâna pe inimă declar că este cea mai frumoasă campanie din tot ce am făcut, iar ediția din acest an a fost fabuloasă. Aproape 20.000 de suflete au rezonat cu noi. Jumătate au dat, jumătate au primit, iar noi abia am făcut față numărului mare de oameni implicați în organizare. Sunt foarte, foarte fericită și recunoscătoare fiecărui omuleț!, ne-a declarat Mirela Retegan, președintele Fundației Zurli și inițiatoarea proiectului.

Organizatorii le mulțumesc tuturor celor care au pus umărul ca Încalță un copil să ajute, din nou, 10.000 de suflete din țară, partenerilor și coordonatorilor din fiecare oraș în parte, sponsorilor și voluntarilor care au verificat fiecare ghetuță și s-au asigurat să acestea sunt noi.

Campania s-a bucurat de suportul unor branduri care au ajutat ca pachetele să ajungă în siguranță tuturor copiilor, companii precum Park Lake Shopping Center, Dobrogea, MOL, Lacalut, Molekin, Aegon, AQUA Carpatica Kids, Eugenia Zurli, Grupama, Fares, Evozon, Farmec, Tikki, PJ Shoes și Magazinul Zurli.

Un rol extrem de important în derularea campaniei l-au avut cei peste 40 de coordonatori locali și asociațiile pe care le reprezintă fiecare: Ana-Maria Micu - Mâini Unite - Sibiu, Codruța Stefaniga – Mamprenoare – Cluj Napoca, Gabriela Vasiloiu - Mamprenoare – Iași, Bianca Harasim - MMTCG – Timișoara, Anca Ochianu – Craiova, Ana Maria Toma - Dăruiește Aripi – Constanța, Bianca Morariu – Arad, Dana Lupșa, Asociația Happy Moms & Fundația Bucuria Darului – Brașov, Mica Svab – Baia Mare, Gabriela Venedict - Babywearing – Botoșani, Cristina Andronache & Asociația Mămici din Vâlcea, Marcela Papici – Satu Mare, Ana Sivu Daponte - Happy Fun and Gym – Giurgiu, Doina Cociș – Sălaj, Nicoleta Ioniță - Give & Help – Dâmbovița, Claudia Plopeanu - Grădinița Dandelion – Băicoi, Koreck Maria - Asociația Divers – Tg. Mureș, Monica Morăreasa - Școala Gimnazială nr 14 „Alexadru Davila” – Pitești, Asociația Zâmbete Colorate – Pitești, World Vision România, Monica Maxim - SpeedyCar G&M – Franța, Raluca Ilosvai – Franța, Iulia Filimon – Germania, Nicuta Uzuru – Valencia, Drăghescu Roxana – Alicante, Adriana Zolog – Barcelona, Vlad Diana – Viena, Renata Sabău – Austria, Alex Verișan – Danemarca, Diana Vig – Portugalia, Claudia Penda – Comunitatea Nu mai port, Asociația studenților Artifex, Parke Lake Shopping Center, Școala Primară Ana Lugojana, Grădinița Fantastică – București, Inspectoratul Școlar al sectorului 4, București, Diana Cristina Enache – Focșani, Asociația Nevăzătorilor Bacău, Gina Neacșu - Fabrica de Daruri, Andreea Iancu, Belgia și mulți alții.

Încalță un copil este o campanie aflată la cea de-a treia ediție. În cei 3 ani, Mirela Retegan și Fundația Zurli, împreună cu partenerii, sponsorii și asociațiile partenere, au reușit să încalțe, cu ghete noi, peste 25.000 de mii de copii aflați în situații dificile din România.

Vezi aici cum s-a derulat campania:

Ai verde la distractie pe canalul nostru de YouTube. Fii primul care asculta cele mai noi cantece cu Gasca Zurli.

Fie ca veselia noastra
sa-ti inunde inboxul

INCHIDE